LEZEC  OBCHOD  DISKUSE  INZERCE  ANKETY  ODKAZY  PRŮVODCE  MAPY  FOTKY  VIDEO 

 jméno

 heslo 

 Registrace   |   Kdyby tu tak byl Boriš! Ten umí po skalinách!
Hledání cesty

Hledání na Lezci

 Metodika
 Trénink
 Ledy
 Skialpy
Knihy
Pískaři jsou zpět!
Nová kniha Medaile na chvíli o olympijském příběhu Adama Ondry
Nová kniha Lékaři na horách: neviditelní hrdinové

Závody
ČP obtížnost Brno (20.04)
Petrohradské Padání (26.04)
SP Salt Lake City (03.05)

Žebříček
Cesty:
1.Ondra 13491
2.Trojan 12371
3.Šindel 12356
Bouldry:
1.Stráník 11106
2.Volf 11103
3.Stráník 10775
Hory:
1.Groš 8102
2.Punčochář 6586
3.Černý 6536

Výsledky
SP Wujiang (12.04)
SP Čína (09.04)
AIX ÁDR BOULDER SESSION (09.03)

Deníčky
5549 lezců
1095655 cest
Nové přelezy:
Amores Per 8A+
Top Guns 8a
Haus Gotte 8A
Jahodová D Xc
Un Día Lla 7c
Iron Maide 10-
Výlety Do Xa
Domino Xb
Vague Á La 7c
Pyromania 7c+

Stěny
Lezecká stěna Kbely - Praha 9 – Kbely
SAUNA - Plzeň
V 16 - Plzeň

Prodejny
Outdoor Centrum Rock Point Masarykova - Brno
Outdoor Centrum Rock Point Perštýn - Praha 1
LANEX eshop - Bolatice

Kontakt
REDAKCE:
standalezec.cz
ŠÉFREDAKTOR:
jirkaslezec.cz
INZERCE:
standalezec.cz
IT:
hoplezec.cz

Diskuse

Vložení přispěvku 
 Kvalita komerčních horoškol...07.09.2005
Hledal jsem potencionálno horoškolu pro dceru. Juknul jsem na web horolezecké školy Horosport Praha - fotogalerie z jejich lezení v Prachovských skalách 1.9. 2005 - http://klub.horosport.cz/ ram.php?strana=udalosti. Fotka číslo 3 a 17 mne vcelku zarazila.
 Re: Kvalita komerčních horoškol...07.09.2005
Těžko soudit z těchto fotek. Klidně to mohl být výlet klubu/oddílu nesouvisející s učením. Když se j
  Re: Kvalita komerčních horoškol...07.09.2005
Treba nam to pan Piskac tady objasni, i kdyz u nich skola a klub vicemene jedno jsou ;-).
  Re: Kvalita komerčních horoškol...07.09.2005
No ja nevim, maji tam psano, ze to bylo prvni piskovcove lezeni tak lze usuzovat, ze to byli novacci
   Re: Kvalita komerčních horoškol...08.09.2005
Petro to je trosku hovadina co pises.. Zaprve fotky neslouzej jako metodika ale plni funkci spolecen
    Re: Kvalita komerčních horoškol...08.09.2005
Tak tahle odpoved smrdi ovocnym kerem , kdo ho zna, ten ho pozna...Ale zarazilo mne, ze fotky neplni
     Re: Kvalita komerčních horoškol...08.09.2005
Vedle, "ovocnej kerik" :-) to teda nejsem... jen sem reagoval a zapomel jsem se podepsat..
      Re: Kvalita komerčních horoškol...09.09.2005
Aha tak teda koukam, ze ovocnej kerik svym slohem nakazi kazdeho, kdo s nim sympatizuje. No jo, vran
    Re: Kvalita komerčních horoškol...09.09.2005
Jejda, ty jsi ale nebezpečnej magor.
 Re: Kvalita komerčních horoškol...07.09.2005
Osma je cvaknuta ve smycce ktera jde teprve do kruhu... Nevim duvod. Nic mene ta horoskola je myslim
  Re: Kvalita komerčních horoškol...07.09.2005
Chlape, to bych te chtel videt jak bys chytil druholezce (osmu mas ve standu, jsi tam jak slecna, os
   Re: Kvalita komerčních horoškol...07.09.2005
Kubo, nenapsal jsem ze bych na tom jistil.... :-)
 Re: Kvalita komerčních horoškol...07.09.2005
A jak to ma byt spravne? Osma na sedaku? Nebo se divite te samotne osme? Predem diky za odpoved, tep
  Re: Kvalita komerčních horoškol...07.09.2005
Divíme se té osmě. Na jištění druholezce se vůbec nesmí používat.
   Re: Kvalita komerčních horoškol...07.09.2005
Kdyz si ji das na sedak, delsi odsedku a procvaknes lano do standu tak to je stejne jako kdyz s tim
    Re: Kvalita komerčních horoškol...07.09.2005
http://www.petzl.com/ ProduitsServices/ D01D02%20HUITD01600-G_1.pdf
     Re: Kvalita komerčních horoškol...07.09.2005
Zajimave. V petzlove navodu (tvuj link) je namalovan na jisteni druholezce i prvolezce osmou presne
      Re: Kvalita komerčních horoškol...08.09.2005
Dival jsem se na ten navod od Petzla. Jo je tam jisteni druholezce pres osmu - ale vsimni si, ze z o
       Re: Kvalita komerčních horoškol...08.09.2005
Kurňa Jose, čti pořádně. Vždyť přesně to cifra psal, že když se ze štandu udělá vratný bod a jistíš
        Re: Kvalita komerčních horoškol...08.09.2005
jj asi sem to jen proletel. omlouvam se :-)
       Re: Kvalita komerčních horoškol...08.09.2005
Je to trubka :-)
    Re: Kvalita komerčních horoškol...07.09.2005
K jisteni reverzem - pri jisteni druholezce se vyuziva jinak nez k jisteni prvolezce - a je samoblok
  Re: Kvalita komerčních horoškol...07.09.2005
Pro zacatecnika je dobre naucit se jistit polovicnim lodnim uzlem na HMS karabine - je to univerzaln
   Re: Kvalita komerčních horoškol...08.09.2005
Doporucujete teda polovicni lodni uzel na hms - v cem je tento zpusob tak dobry? Zasekne se lano &qu
    Re: Kvalita komerčních horoškol...08.09.2005
Ne nezasekne. Ale je to jeden z nejjistejsich zpusobu jisteni. Nedela mu problem chytnou pad prvolez
 Re: Kvalita komerčních horoškol...07.09.2005
Martine, Martine, vzdyt vybirat si horoskolicku pro svou dcerku muzes prece dle libosti. Tahle se ti
  Re: Kvalita komerčních horoškol...07.09.2005
Ikdyby to byl nekdo z konkurence vzdyt je to jedno. Jedna se o lidsky zivot a tim padem by na strank
  Re: Kvalita komerčních horoškol...08.09.2005
Treba "Ten kdo o tom taky neco vi" je uplne nekdo jiny, kdo to mo nevi zhola nic :-D a neb
  Re: Kvalita komerčních horoškol...08.09.2005
tak teď už jsem zmatenej. je to on, neni to on? sloh by odpovídal, ale ne úplně, mimoto se zatím vžd
   Re: Kvalita komerčních horoškol...08.09.2005
Jo, ale tady se spíš jedná o to co "učí". Nechat si za kurz zaplatit deset táců a pak frek
   Re: Kvalita komerčních horoškol...08.09.2005
Vetsina piskaru jisti vzdycky takto. Netvrdim ze je to dobre, ale zkus to nekdy starymu pardalovi vy
    Re: Kvalita komerčních horoškol...08.09.2005
Starsimu nic nevysvetlis, ale mlade by se to melo ucit tak jak to ma byt technika uz postoupila kapa
    Re: Kvalita komerčních horoškol...08.09.2005
Starsimu nic nevysvetlis, ale mlade by se to melo ucit tak jak to ma byt technika uz postoupila kapa
    Re: Kvalita komerčních horoškol...08.09.2005
Starsimu nic nevysvetlis, ale mlade by se to melo ucit tak jak to ma byt technika uz postoupila kapa
   Re: Kvalita komerčních horoškol...09.09.2005
Jasne ze 2:15 nebo radsi vubec umele nedychat...
  Re: Kvalita komerčních horoškol...08.09.2005
bych to taky na nej tipnul ;-)
  Re: Kvalita komerčních horoškol...09.09.2005
No, ten kdo o tom něco ví, to je teda magor, hele můžu sehnat prima zapínáky barvy zelený, nechceš p
 Re: Kvalita komerčních horoškol...08.09.2005
Je vidět, že paní nebo slečna na fotce ještě nechytala např. pneumatiku :-). To by jí možná vycvičil
  Re: Kvalita komerčních horoškol...08.09.2005
Chytani pneumatik je rozhodne dobra vec, ale v Horosportu to nedelaji, pry na to neni cas.
   Re: Kvalita komerčních horoškol...09.09.2005
V tom případě bych zavedl novou metodu - CHYTNI SI SVÉHO INSTRUKTORA. A byl by konec nekvalitních ho
    Re: Kvalita komerčních horoškol...09.09.2005
To je sice dobry napad, jenomze problem je v tom, ze novacci nevi, co je spravne a co ne a mysli si,
 Re: Kvalita komerčních horoškol...08.09.2005
Trošku se to tu zvrhává jiným směrem.
Chtěl jsem se zeptat. Nebylo by lepší položit ty otázky
  Re: Kvalita komerčních horoškol...08.09.2005
nebylo. to bychom se ochudili. to ještě bude kotel!

objeví se to na krkonošebeskydyp
   Re: Kvalita komerčních horoškol...08.09.2005
No a jeste by se do toho mlohl vlozit Zoban... :-D
    Re: Kvalita komerčních horoškol...08.09.2005
Jejda lidičky, to je ale zmatek.
Ta Vaše diskuse se zvrtla natolik, že coby "začátečník&
     Re: Kvalita komerčních horoškol...08.09.2005
...zatím...
     Re: Kvalita komerčních horoškol...08.09.2005
Nevim jestli mas byt naco hrda ta skola no nevim. Osobne jsem vni nebyl ale znam par lidi a nic moc.
      Re: Kvalita komerčních horoškol...08.09.2005
jak můžeš soudit něco cos nezažil?
Jak se říká 100 lidí, 100 chutí
       Re: Kvalita komerčních horoškol...08.09.2005
Ja bych uz soudil jen podle fotek. A kdyz uz to vyrobce zakazuje a presto se takoveto fotky objevi n
      Re: Kvalita komerčních horoškol...08.09.2005
A proc se nepodepises? takhle je to jako u nas na vsi: jedna pani povidala, ze...
     Re: Kvalita komerčních horoškol...08.09.2005
A co se týká výše kurzovného o které se někdo zmiňoval....
opravdu si to za ty peníze užíváme
      Re: Kvalita komerčních horoškol...08.09.2005
ach ten sloh. cosi připomíná. existuje-li skutečně rezavá psovitá šelma, nebo se jedná o maskovaný o
       Re: Kvalita komerčních horoškol...08.09.2005
máš chuť se šelmou na toto téma diskutovat, pozor Ať te nepokouše. Je neuvěřitelné, jak jsou lidi po
        Re: Kvalita komerčních horoškol...08.09.2005
Nejsu paranoik, ale to neznamená, že po mě nejdou. Beztak žádná Liška neexistuje a je to ON, MÉHO SR
         Re: Kvalita komerčních horoškol...08.09.2005
Nooooooooooo, nechci si fandit, ale vzhledem k tomu, že jisté základní vzdělání mám, negramotná asi
          Re: Kvalita komerčních horoškol...08.09.2005
Předpokládám víš o tom, že si sem prakticky dodala jméno, příjmení, pracovní zařazení, vystudovanou
           Re: Kvalita komerčních horoškol...08.09.2005
Dodávám to lidem několikrát za den, tak mě to nechává v klidu
            Re: Kvalita komerčních horoškol...08.09.2005
virtuální detektivní kancelář se omlouvá za zpochybnění reálné existence zrzavé psovité šelmy. pavil
             Re: Kvalita komerčních horoškol...08.09.2005
co to je za funkci administrator na thp ? neco jako manager pres berle ?
              Re: Kvalita komerčních horoškol...08.09.2005
téhápéčko se technicko-hospodářský pracovník, tedy od účetní po specialistu na jaderný reaktor. z pr
               Re: Kvalita komerčních horoškol...08.09.2005
DISKUSE TÝKAJÍCÍ SE LEZENÍ HODNÁ NEVYZRÁLÝCH JEDINCŮ....
                Re: Kvalita komerčních horoškol...08.09.2005
taky mám pocit, že budu muset změnit názor na některé lezce a lezkyně. jestli teda tidle vůbec lezou
                 Re: Kvalita komerčních horoškol...09.09.2005
souhlas s tebou. Bojim se, az nektere z techto diskutujicich potkam ve skalach nebo nekde na horach.
               Re: Kvalita komerčních horoškol...08.09.2005
bingo, trefa do černého!!
berličky na transplantovaná játra a ledviny.
kdybyste byli c
                Re: Kvalita komerčních horoškol...08.09.2005
Nesmis si to tolik brat. Vsichni tu jsme trubky, moc kecame a malo lezem. Navic nejake to odlehceni
                 Re: Kvalita komerčních horoškol...08.09.2005
no jak bych to nazvala aby to vyznělo dobře:-)
materiálně technické zabezpečení klinik
                  Re: Kvalita komerčních horoškol...08.09.2005
jo a ještě dodatek. to je možná ten problém některých diskutujících. MY narozdíl od nich lezem!!!!!!
                Re: Kvalita komerčních horoškol...08.09.2005
si to tak neber. dyť já sem taky téhápéčko.
                 Re: Kvalita komerčních horoškol...09.09.2005
Dalsi manager pres berle :-)
       Re: Kvalita komerčních horoškol...08.09.2005
bud ovocny ker nebo jeho nakaza, to je jiste
      Re: Kvalita komerčních horoškol...08.09.2005
Promin ale nezlob se na mne, ale kdyz se neco ucim tak se to chci naucit dobre a ne ze se budu ucit
      Re: Kvalita komerčních horoškol...09.09.2005
Liško, opakování NENÍ matka MOUDROSTI. Opakování je matka STUDIA! (Repetitio est mater studiorum.)
     Re: Kvalita komerčních horoškol...08.09.2005
No to jsem zvedava, jak dlouho se jeste budes k tomu hrde hlasit ;-) Cim to je, ze spousta lidi se
   Re: Kvalita komerčních horoškol...08.09.2005
no fidis. to jsem si neuvedomil, ja naivka. Se nam to tu pekne rozjizdi ...
    Jeste tu chybi maglajz08.09.2005
jeste jsme tu ale nemeli debatu o maglajzu :o)
     Re: Jeste tu chybi maglajz08.09.2005
Tu sem netahej ta je jinde :)
   Re: Kvalita komerčních horoškol...08.09.2005
Jo, tohle by chtelo na hlavni stranu. Mago se zacina koncit a tohle by nejakou tu stovku mohlo take
    Re: Kvalita komerčních horoškol...08.09.2005
S tím souhlasím, já měla na mysli spíš identitu píšících.Když se podepíšu Liška tak jsem Liška.
     Re: Kvalita komerčních horoškol...08.09.2005
A navic odpovidas na neco jineho, ale to se nedivim, bo tu v tom je takovy chaos ...
Hele, kd
      Re: Kvalita komerčních horoškol...08.09.2005
ach ta cestin. to je hruza. :-(
      Re: Kvalita komerčních horoškol...08.09.2005
Jo toby docela bodlo :)
       Re: Kvalita komerčních horoškol...08.09.2005
Tak to bych nechala na něm.
        Re: Kvalita komerčních horoškol...08.09.2005
Liška liška to mi něco připomíná. No nic musím jít naočkovat divou zvěř.
        Re: Kvalita komerčních horoškol...08.09.2005
Ja se divim, ze uz se ovocny kerik neozval a nezacina tady rozebirat i a y :), ale to asi prijde :)
         Re: Kvalita komerčních horoškol...08.09.2005
Tak:-) No co se tyka me tak lezu tri roky a rok a pul lezu s Rybizem v Horosportu. A jak psala Liska
          Re: Kvalita komerčních horoškol...08.09.2005
Vyhradne pres pullodak, ale na te fotce mi to jako pullodak nepripadne. Asi mam spatnou predstavu ot
           Re: Kvalita komerčních horoškol...08.09.2005
Jak sem psal Martine, fotku nekomentuji..
            Re: Kvalita komerčních horoškol...09.09.2005
A není to pokus o půlloďák na osmě? Jenom tou osmou zapomněli prolízt...
          Re: Kvalita komerčních horoškol...08.09.2005
To je zajimave "vyhradne pres pullodak" a "fotku nekomentuju"...jevi se mi to ja
           Re: Kvalita komerčních horoškol...08.09.2005
preber si to jak chces..
            Re: Kvalita komerčních horoškol...09.09.2005
Dokonala nakaza ovocnym kerem - proste si protirecis. Trofam si tvrdit, ze ovocneho kerika znam celk
             Re: Kvalita komerčních horoškol...09.09.2005
A proc se nepodepises jmenem? Bojis se snad neceho? Chapou, ale je to pokrytectvi, takze jsi pokryte
            Re: Kvalita komerčních horoškol...09.09.2005
No tak tohle je fakt bizzzzzare, člověče, dyť ty si normálně kálíš do pusy!!!
   Re: Kvalita komerčních horoškol...08.09.2005
Vypada to, ze ovocneho kere uz trosku znas ;-)
    Re: Kvalita komerčních horoškol...09.09.2005
Drazí horolezci,jsem jedna z těch,kteří se k horoškole Horosport hlásí a též hrdě a budu se k ní hrd
     Re: Kvalita komerčních horoškol...09.09.2005
Fotkou se mohou inspirovat ti, kteří lezou s mg pětky na rybu a chtějí být in :-)
      Re: Kvalita komerčních horoškol...09.09.2005
Ano ano, pekne na rybu a s magem na prdeli, a lanem hoblovat primo kruh. Jedine takhle je to spravne
       Re: Kvalita komerčních horoškol...09.09.2005
a jak to souvisi s tou fotko, exote?
Jsi mimo misu. Sorry
        Re: Kvalita komerčních horoškol...09.09.2005
Hlupaku, poznas ironii?
         Re: Kvalita komerčních horoškol...09.09.2005
hlupak jsi ty. ten Jose tady matla nejdrive o jisteni pak tu cunu nezavre ani s takovyma kravinama,
          Re: Kvalita komerčních horoškol...09.09.2005
Mily Roni, mimo prispevku tykajici se jisteni tu mam pouze dva nebo tri, a pak nake reakce tykajici
     Re: Kvalita komerčních horoškol...09.09.2005
To je zvláštní, že ti co Horosport a Piskače chrání mají stejný sloh, jak již naznačoval LukášB ;-).
      Re: Nezavisly pohled...09.09.2005
Mily Zuziku, s Petrem Piskacem se znam uz par roku. I ja do jeho Horoskoly chodim, a jsem tomu vazne
       Re: Nezavisly pohled...09.09.2005
Souhlasim, delal jsem v Horosportu kurz na stene - ted uz po studiich ale bydlim zpet v Brne - vzpom
     Re: Kvalita komerčních horoškol...09.09.2005
Mila Kaido, jak muzes ted tak jiste tvrdit, ze se k Horosportu budes hrde hlasit i za spoustu let? Z
      Re: Kvalita komerčních horoškol...09.09.2005
Tak stejny sloh jo:-)))))Nakažení chrániči?:-)))))Myslim,že tu mluvíme každy sám za sebe a nakaženi
       Re: Kvalita komerčních horoškol...09.09.2005
je toj jen můj pocit, nebo se to zvrtlo z řešení jakéhosi technického problému na vyřizování osobníc
        Re: Kvalita komerčních horoškol...09.09.2005
No to mas pravdu, z nekterych prispevku to tak opravdu vypada. Je to skoda, ze se to deje tady na le
         Re: Kvalita komerčních horoškol...09.09.2005
Hm, Jose (je-li to tvoje skutecne (jmeno/nick) se zastanu toho Petra a zeptam se te, proc by na tu f
          Re: Kvalita komerčních horoškol...09.09.2005
ach jo, Roni (je-li to Tve prave jmeno/nick) nevim podle ceho soudis exote (jak jsi napsal). Jen by
          Re: Kvalita komerčních horoškol...09.09.2005
Nejde o odpoved na fotku. Jde o odpoved na puvodni dotaz. A prave ze neni politik placeny z nasich d
           Re: Kvalita komerčních horoškol...09.09.2005
Pak bys to fakt mel nechat na tom zakaznikovi.
Kdo nic nedela nic nezkazi. Precti si tu disku
         Re: Kvalita komerčních horoškol...09.09.2005
Sloh věru krásný se mi zdá! Nenenchte si ho přátelé brát! A co jiného doba tato, tolik, žel hrubá a
         Re: Kvalita komerčních horoškol...09.09.2005
Jooo,to co se ale dějě mezi lezci za to mužou opět jen a jen lezci...jaký si to uděláš takový to máš
      Re: Kvalita komerčních horoškol...09.09.2005
nehodnot Rybize, az dolezes to co on, muzes.... Debata je o jeho skole. A tu ma dobrou.
 Re: Kvalita komerčních horoškol... - k veci09.09.2005
Muzu doporucit horoskolu Alpinu IV http://www.alpin.wz.cz/
  Re: Kvalita komerčních horoškol... - k veci09.09.2005
Taky je dobrá horoškola na Ruzyni.
   Re: Kvalita komerčních horoškol... - k veci09.09.2005
V tom vězení? Jsem nevěděl, aby jim Keřík náhodou třeba nemusel dělat konku:-)
   Re: Kvalita komerčních horoškol... - k veci09.09.2005
tak tomu teda bych rozhodne horoskola nerikal..
  Re: Kvalita komerčních horoškol... - k veci09.09.2005
No tak tohle je nádherná diskuze. Arogantní, nearogantní, podvodník a lhář. Co na Ovoce ještě vytáhn
   Re: Kvalita komerčních horoškol... - k veci09.09.2005
Zatim je to komplot, az tu bude i rybiz, bude kompot.
    Re: Kvalita komerčních horoškol... - k veci09.09.2005
:-)
Kdyby jste radeji lezly.. Je to tady furt stejny.. Jste v 80procentech vymasteny hovada.

 Mont Blanc, Grossglockner07.09.2005
Kolik je tam sněhu? Pokud jste odtud někdo právě přijel, dejte prosím vědět.
 Re: Mont Blanc, Grossglockner07.09.2005
Projížděla jsme jen okolo z dolomitských ferrat , nahoře ale začalo už tenhle týden sypat a začíná s
  Re: Mont Blanc, Grossglockner08.09.2005
Jak v čudu ?!? Právě že začíná !!!

 k anketě - vidíš li...07.09.2005
Vidíš-li někoho jistit skutečně nebezpečně. Co uděláš?
nejdříve ignoruji, ale bojím se za ně (a jich), pak udělám cosi, o čem si myslím, že to je "nabídnutí přímé zdvořilé rady", pak po diskusi se navzájem seřveme a pošleme domů a nakone

 V.Procházka07.09.2005
Lidičky sháním knižku základy horolezectví od V.Procházky.Nevíte prosím,kde bych ho mohla sehnat?Popřípadě jestli by jste ho neprodali,kdo ho máte.Díky.
 Re: V.Procházka07.09.2005
Schani se blbe... Zkus knihovny, i kdyz z vetsiny uz je nekdo ukradl.. Kdo ma neproda..
 Re: V.Procházka07.09.2005
Jojo, jak rika Kef. Kdo ho ma, neproda. Doporucuju se ptat spise na pujceni a okopirovani.
 Re: V.Procházka07.09.2005
Napis sem email a poslu Ti to oskenovaný, jestli Ti neva že to je čb.
  Re: V.Procházka07.09.2005
Mohl bys mi to prosim taky poslat na mejl ( Tatuss@seznam.cz )? Díky moc
  Re: V.Procházka07.09.2005
Nejsem sice autor inzerátu, ale kdybys mi to poslal(a), budu hrozně rád. Mám taky dost materiálů, ta
  Re: V.Procházka07.09.2005
Ona ta knizka totiz je cernobila. Tahle verejna nabidka me docela sere, ta digitalni kopie vznikla p
   Re: V.Procházka07.09.2005
Knizka se sehnat neda. Kdyby sla koupit, tak tu nikdo nenapise "poslu ti to oskenovany" al
    Re: V.Procházka07.09.2005
Taky v tom nevidim zadny problem. Kniha to je stara, moc dobrá ,ale k nesehnání. Takže nikdo z toho
    Re: V.Procházka07.09.2005
A jeste jednou si rejpnu: obcas se tady nadava na preklizkare, ktery nemaj na skalach co delat, prot
     Re: V.Procházka07.09.2005
Jde o porusovani autorskejch prav... Nekdo si z tou knihou dal dost prace.. Kup si na ni prava a vyd
    Re: V.Procházka07.09.2005
Tak jo: Sirit tu knizku bez souhlasu autora a vydavatele je proti zakonu a proti slusnosti. Prijde m
  Re: V.Procházka09.09.2005
karolina.sv@seznam.cz
Děkuju:-)
 Re: V.Procházka07.09.2005
Ahoj, vyzkousej taky antikvariaty, obcas se nekde ukaze :-), chce to ale trpelivost, obcas se daji s
  Re: V.Procházka07.09.2005
Prava: Knizka neni k sehnani, lepsi neni, je dulezita aby se nekdo zbytecne nezabil, tak bych ty aut
   Re: V.Procházka07.09.2005
Bodejt by videl. V rodinach kde nekdo leze/l se ta knizka dedi :-) Taky ji mam v knihovnicce :)
    Re: V.Procházka07.09.2005
Normalne to tem lidem v klidu posli na mejl...
     Re: V.Procházka07.09.2005
Zdarec. Rad bych poprosil zda by bylo mozne, abys mi tu knizku taky poslal na mail, uz sem ji taky s
      Re: V.Procházka08.09.2005
Zajimévé??? Sám jsem sháněl orig. průvodce knihu od Wogla a sehnat se nedá a nejsem ten typ člověka,
       Re: V.Procházka08.09.2005
Je ostuda, ze za ta dlouha leta od Prochazky nikdo nic, alespon tak dobreho jako tohle, nenapsal.
        Re: V.Procházka08.09.2005
Má teda někdo nějaký kontakt na autora.

         Re: V.Procházka08.09.2005
...ten hrob, co je čtvrtej zleva, jako bys od někud znal, na něm anděl ruce sepnutý, s tak známou tv
         Re: V.Procházka08.09.2005
Jak jiz bylo receno, s autorem o tom moc nepokecas, ale ta prava nekdo asi ma (Chroust ml.?)
        Re: V.Procházka08.09.2005
Presne tak, nez se nekdo rozhodne vydat dotisk nebo cosi podobného, mezitim se klidne nekdo muze pri
         Re: V.Procházka08.09.2005
Jestli se mohu připojit, tak bych poprosil taky o zaslání.
          Re: V.Procházka08.09.2005
Ak vas to nebude obtazovat, tiez by som rad poprosil o zaslanie toho skenu na moj mail tahitian1@aze
           Re: V.Procházka08.09.2005
Myslím že se už niceho nedockáme, furt mi jeste nic neprislo a asi ani neprijde, když tu z toho dela
            Re: V.Procházka09.09.2005
Mno...myslim,že se tu hadate kvuli ničemu...autorská práva porušuji ve chvíli,kdy z daného šíření vy

 TATRY buldr?????07.09.2005
Zdar,
Nevíte něco o buldru v Tatrách, nebo kde by mohl sehnat nějaký info?
díky
 Re: TATRY buldr?????07.09.2005
Tatry jsou jeden velkej buldr...
  Re: TATRY buldr?????07.09.2005
uvedení na pravou míru.
Jedu na mesic do lazní na Pleso.
Ne pořád bud moc dát nějakou
   Re: TATRY buldr?????07.09.2005
Ja ti nejak nerozumim. Co to vlastne chces? Bunkr? No ze spadanych stromu se da postavit urcite velk

 zapomenutá bunda na Sulově07.09.2005
Ahoj kdo jste si v úterý 6 září zapomněl na Sulově bundu ozvěte se na 777 614 387 Katka

 strava07.09.2005
Zdárec horalové. Chci se zeptat, kde se za koupit horolezecká ( pro VHT )sušená strava ( sušené maso-prý je dobré )a jaká je nejčastější a nejlepší strava( v závislosti na váze a výživě ). Ď
 Re: strava07.09.2005
A jak moc VH chceš provádět to VHT. Protože od nějakých 5 tisíc (výška záleží na každém jednotlivci
  Re: strava07.09.2005
Teď se mi jedna do a okolo 4 tisíc, spíš ty Alpy...
   Re: strava07.09.2005
Tak to shánět nějaké speciality je podle mého vyhazování peněz. Stačí polévky v prášku, suché těstov
 Re: strava07.09.2005
Já většinou baštím těstoviny, kuskus, bramborovou kaši v prášku, lovecký salám (to je vlastně sušený
 Re: strava07.09.2005
Hroznovej cukr.Lehkej a rychle vrátí chuť do života :-)))
  Re: strava07.09.2005
A co staré dobré ovesné vločky ? Mám vyzkoušenou směs vloček, rozinek, mandlí,oříšků a semínek slune

 jizerky06.09.2005
Čaues, nevíte někdo, kde bych sehnalněco víc o kohoutích skalách u paličníku v jizerkách?Myslim průvodce, nějaký foto atd.Dikes
 Re: jizerky06.09.2005
Kohouti hreben, ne skaly. Pruvodce Jizerske hory. Rozhodne nejzajimavejsi je Hrebenovka za V.
  Re: jizerky06.09.2005
souhlas! K.hřeben jsem bruslil v zimě a je to téměř velehorská túra:-). Jen ta 5ka mi v porovnání s
   Re: jizerky06.09.2005
Jojo. z tehle cesty mam zazitek primo zivotni :))))
    Re: jizerky07.09.2005
V druhem patre je uplne vlevo od Melty neco, z ceho mam jeste silnejsi zazitek nezli z Melty. Je to
     Re: jizerky07.09.2005
Honzo, ta stará skoba už je nějaký čas vyměněná za solidní vrtanou. Jinak na tom, že tahle cesta nen
      Re: jizerky07.09.2005
Zdravím! To je dobře, že to není přejištěné. S borhákama po metru bu to bylo nijaký. Takhle je obsta
 Re: jizerky06.09.2005
Pruvodce je na to novy, starsi - sesitovy a "Nepiskovcove". Ale vsude je totez - jak jinak
 Re: jizerky07.09.2005
Tady jsou fotky (odstraň mezery) http://www.ho rydo ly.cz/vyp sat.php?id= 4306

 Mg06.09.2005
Zdravim! Chystam se na piskovcove skaly na MORAVE (Meduvka,...) tak bych se chtel zeptat, jestli je tam Mg zakazano podobne jako na Ceskych piskach. Dik moc.
 Re: Mg06.09.2005
Ano je tam zakaz, ale budes prekvapen prasi se tam o sto sest.
  Re: Mg06.09.2005
A jak je to na Certovych skalach u Lidecka?
   Re: Mg06.09.2005
Na všech Moravských pískách je mg tolerováno. Leze se s ním zcela běžně a bez jakýchkoliv problémů.
    Re: Mg07.09.2005
Ovšem obílené trojky na Medůvce, vypadají prapodivně.

 materiál na lana06.09.2005
Ahoj
Našla by se chytrá hlava, která by mi vysvětlila jak se liší polyamid na výrobu statického a dynamického lana. Jestli jenom způsobem tkaní nebo i úpravou polyamidu. Nejlepší by byli hodnoty modulu pružnosti a podobně.
Dík moc Ahoj Tomáš
 Re: materiál na lana06.09.2005
Zdar,
v podstatě jsou oba materiály shodné. Akorát jsou upravované u výrobce na větší či menš

<<<   2   3   4   5   6   7   8   9   10   11   12   13   14   15   16   17   18   19   20   21   22   23   24   25   26   27   28   29   30   31   32   33   34   35   36   37   38   39   40   41   42   43   44   45   46   47   48   49   50   51   52   53   54   55   56   57   58   59   60   61   62   63   64   65   66   67   68   69   70   71   72   73   74   75   76   77   78   79   80   81   82   83   84   85   86   87   88   89   90   91   92   93   94   95   96   97   98   99   100   101   102   103   104   105   106   107   108   109   110   111   112   113   114   115   116   117   118   119   120   121   122   123   124   125   126   127   128   129   130   131   132   133   134   135   136   137   138   139   140   141   142   143   144   145   146   147   148   149   150   151   152   153   154   155   156   157   158   159   160   161   162   163   164   165   166   167   168   169   170   171   172   173   174   175   176   177   178   179   180   181   182   183   184   185   186   187   188   189   190   191   192   193   194   195   196   197   198   199   200   201   202   203   204   205   206   207   208   209   210   211   212   213   214   215   216   217   218   219   220   221   222   223   224   225   226   227   228   229   230   231   232   233   234   235   236   237   238   239   240   241   242   243   244   245   246   247   248   249   250   251   252   253   254   255   256   257   258   259   260   261   262   263   264   265   266   267   268   269   270   271   272   273   274   275   276   277   278   279   280   281   282   283   284   285   286   287   288   289   290   291   292   293   294   295   296   297   298   299   300   301   302   303   304   305   306   307   308   309   310   311   312   313   314   315   316   317   318   319   320   321   322   323   324   325   326   327   328   329   330   331   332   333   334   335   336   337   338   339   340   341   342   343   344   345   346   347   348   349   350   351   352   353   354   355   356   357   358   359   360   361   362   363   364   365   366   367   368   369   370   371   372   373   374   375   376   377   378   379   380   381   382   383   384   385   386   387   388   389   390   391   392   393   394   395   396   397   398   399   400   401   402   403   404   405   406   407   408   409   410   411   412   413   414   415   416   417   418   419   420   421   422   423   424   425   426   427   428   429   430   431   432   433   434   435   436   437   438   439   440   441   442   443   444   445   446   447   448   449   450   451   452   453   454   455   456   457   458   459   460   461   462   463   464   465   466   467   468   469   470   471   472   473   474   475   476   477   478   479   480   481   482   483   484   485   486   487   488   489   490   491   492   493   494   495   496   497   498   499   500   501   502   503   504   505   506   507   508   509   510   511   512   513   514   515   516   517   518   519   520   521   522   523   524   525   526   527   528   529   530   531   532   533   534   535   536   537   538   539   540   541   542   543   544   545   546   547   548   549   550   551   552   553   554   555   556   557   558   559   560   561   562   563   564   565   566   567   568   569   570   571   572   573   574   575   576   577   578   579   580   581   582   583   584   585   586   587   588   589   590   591   592   593   594   595   596   597   598   599   600   601   602   603   604   605   606   607   608   609   610   611   612   613   614   615   616   617   618   619   620   621   622   623   624   625   626   627   628   629   630   631   632   633   634   635   636   637   638   639   640   641   642   643   644   645   646   647   648   649   650   651   652   653   654   655   656   657   658   659   660   661   662   663   664   665   666   667   668   669   670   671   672   673   674   675   676   677   678   679   680   681   682   683   684   685   686   687   688   689   690   691   692   693   694   695   696   697   698   699   700   701   702   703   704   705   706   707   708   709   710   711   712   713   714   715   716   717   718   719   720   721   722   723   724   725   726   727   728   729   730   731   732   733   734   735   736   737   738   739   740   741   742   743   744   745   746   747   748   749   750   751   752   753   754   755   756   757   758   759   760   761   762   763   764   765   766   767   768   769   770   771   772   773   774   775   776   777   778   779   780   781   782   783   784   785   786   787   788   789   790   791   792   793   794   795   796   797   798   799   800   801   802   803   804   805   806   807   808   809   810   811   812   813   814   815   816   817   818   819   820   821   822   823   824   825   826   827   828   829   830   831   832   833   834   835   836   837   838   839   840   841   842   843   844   845   846   847   848   849   850   851   852   853   854   855   856   857   858   859   860   861   862   863   864   865   866   867   868   869   870   871   872   873   874   875   876   877   878   879   880   881   882   883   884   885   886   887   888   889   890   891   892   893   894   895   896   897   898   899   900   901   902   903   904   905   906   907   908   909   910   911   912   913   914   915   916   917   918   919   920   921   922   923   924   925   926   927   928   929   930   931   932   933   934   935   936   937   938   939   940   941   942   943   944   945   946   947   948   949   950   951   952   953   954   955   956   957   958   959   960   961   962   963   964   965   966   967   968   969   970   971   972   973   974   975   976   977   978   979   980   981   982   983   984   985   986   987   988   989   990   991   992   993   994   995   996   997   998   999   1000   1001   1002   1003   1004   1005   1006   1007   1008   1009   1010   1011   1012   1013   1014   1015   1016   1017   1018   1019   1020   1021   1022   1023   1024   1025   1026   1027   1028   1029   1030   1031   1032   1033   1034   1035   1036   1037   1038   1039   1040   1041   1042   1043   1044   1045   1046   1047   1048   1049   1050   1051   1052   1053   1054   1055   1056   1057   1058   1059   1060   1061   1062   1063   1064   1065   1066   1067   1068   1069   1070   1071   1072   1073   1074   1075   1076   1077   1078   1079   1080   1081   1082   1083   1084   1085   1086   1087   1088   1089   1090   1091   1092   1093   1094   1095   1096   1097   1098   1099   1100   1101   1102   1103   1104   1105   1106   1107   1108   1109   1110   1111   1112   1113   1114   1115   1116   1117   1118   1119   1120   1121   1122   1123   1124   1125   1126   1127   1128   1129   1130   1131   1132   1133   1134   1135   1136   1137   1138   1139   1140   1141   1142   1143   1144   1145   1146   1147   1148   1149   1150   1151   1152   1153   1154   1155   1156   1157   1158   1159   1160   1161   1162   1163   1164   1165   1166   1167   1168   1169   1170   1171   1172   1173   1174   1175   1176   1177   1178   1179   1180   1181   1182   1183   1184   1185   1186   1187   1188   1189   1190   1191   1192   1193   1194   1195   1196   1197   1198   1199   1200   1201   1202   1203   1204   1205   1206   1207   1208   1209   1210   1211   1212   1213   1214   1215   1216   1217   1218   1219   1220   1221   1222   1223   1224   1225   1226   1227   1228   1229   1230   1231   1232   1233   1234   1235   1236   1237   1238   1239   1240   1241   1242   1243   1244   1245   1246   1247   1248   1249   1250   1251   1252   1253   1254   1255   1256   1257   1258   1259   1260   1261   1262   1263   1264   1265   1266   1267   1268   1269   1270   1271   1272   1273   1274   1275   1276   1277   1278   1279   1280   1281   1282   1283   1284   1285   1286   1287   1288   1289   1290   1291   1292   1293   1294   1295   1296   1297   1298   1299   1300   1301   1302   1303   1304   1305   1306   1307   1308   1309   1310   1311   1312   1313   1314   1315   1316   1317   1318   1319   1320   1321   1322   1323   1324   1325   1326   1327   1328   1329   1330   1331   1332   1333   1334   1335   1336   1337   1338   1339   1340   1341   1342   1343   1344   1345   1346   1347   1348   1349   1350   1351   1352   1353   1354   1355   1356   1357   1358   1359   1360   1361   1362   1363   1364   1365   1366   1367   1368   1369   1370   1371   1372   1373   1374   1375   1376   1377   1378   1379   1380   1381   1382   1383   1384   1385   1386   1387   1388   1389   1390   1391   1392   1393   1394   1395   1396   1397   1398   1399   1400   1401   1402   1403   1404   1405   1406   1407   1408   1409   1410   1411   1412   1413   1414   1415   1416   1417   1418   1419   1420   1421   1422   1423   1424   1425   1426   1427   1428   1429   1430   1431   1432   1433   1434   1435   1436   1437   1438   1439   1440   1441   1442   1443   1444   1445   1446   1447   1448   1449   1450   1451   1452   1453   1454   1455   1456   1457   1458   1459   1460   1461   1462   1463   1464   1465   1466   1467   1468   1469   1470   1471   1472   1473   1474   1475   1476   1477   1478   1479   1480   1481   1482   1483   1484   1485   1486   1487   1488   1489   1490   1491   1492   1493   1494   1495   1496   1497   1498   1499   1500   1501   1502   1503   1504   1505   1506   1507   1508   1509   1510   1511   1512   1513   1514   1515   1516   1517   1518   1519   1520   1521   1522   1523   1524   1525   1526   1527   1528   1529   1530   1531   1532   1533   1534   1535   1536   1537   1538   1539   1540   1541   1542   1543   1544   1545   1546   1547   1548   1549   1550   1551   1552   1553   1554   1555   1556   1557   1558   1559   1560   1561   1562   1563   1564   1565   1566   1567   1568   1569   1570   1571   1572   1573   1574   1575   1576   1577   1578   1579   1580   1581   1582   1583   1584   1585   1586   1587   1588   1589   1590   1591   1592   1593   1594   1595   1596   1597   1598   1599   1600   1601   1602   1603   1604   1605   1606   1607   1608   1609   1610   1611   1612   1613   1614   1615   1616   1617   1618   1619   1620   1621   1622   1623   1624   1625   1626   1627   1628   1629   1630   1631   1632   1633   1634   1635   1636   1637   1638   1639   1640   1641   1642   1643   1644   1645   1646   1647   1648   1649   1650   1651   1652   1653   1654   1655   1656   1657   1658   1659   1660   1661   1662   1663   1664   1665   1666   1667   1668   1669   1670   1671   1672   1673   1674   1675   1676   1677   1678   1679   1680   1681   1682   1683   1684   1685   1686   1687   1688   1689   1690   1691   1692   1693   1694   1695   1696   1697   1698   1699   1700   1701   1702   1703   1704   1705   1706   1707   1708   1709   1710   1711   1712   1713   1714   1715   1716   1717   1718   1719   1720   1721   1722   1723   1724   1725   1726   1727   1728   1729   1730   1731   1732   1733   1734   1735   1736   1737   1738   1739   1740   1741   1742   1743   1744   1745   1746   1747   1748   1749   1750   1751   1752   1753   1754   1755   1756   1757   1758   1759   1760   1761   1762   1763   1764   1765   1766   1767   1768   1769   1770   1771   1772   1773   1774   1775   1776   1777   1778   1779   1780   1781   1782   1783   1784   1785   1786   1787   1788   1789   1790   1791   1792   1793   1794   1795   1796   1797   1798   1799   1800   1801   1802   1803   1804   1805   1806   1807   1808   1809   1810   1811   1812   1813   1814   1815   1816   1817   1818   1819   1820   1821   1822   1823   1824   1825   1826   1827   1828   1829   1830   1831   1832   1833   1834   1835   1836   1837   1838   1839   1840   1841   1842   1843   1844   1845   1846   1847   1848   1849   1850   1851   1852   1853   1854   1855   1856   1857   1858   1859   1860   1861   1862   1863   1864   1865   1866   1867   1868   1869   1870   1871   1872   1873   1874   1875   1876   1877   1878   1879   1880   1881   1882   1883   1884   1885   1886   1887   1888   1889   1890   1891   1892   1893   1894   1895   1896   1897   1898   1899   1900   1901   1902   1903   1904   1905   1906   1907   1908   1909   1910   1911   1912   1913   1914   1915   1916   1917   1918   1919   1920   1921   1922   1923   1924   1925   1926   1927   1928   1929   1930   1931   1932   1933   1934   1935   1936   1937   1938   1939   1940   1941   1942   1943   1944   1945   1946   1947   1948   1949   1950   1951   1952   1953   1954   1955   1956   1957   1958   1959   1960   1961   1962   1963   1964   1965   1966   1967   1968   1969   1970   1971   1972   1973   1974   1975   1976   1977   1978   1979   1980   1981   1982   1983   1984   1985   1986   1987   1988   1989   1990   1991   1992   1993   1994   1995   1996   1997   1998   1999   2000   2001   2002   2003   2004   2005   2006   2007   2008   2009   2010   2011   2012   2013   2014   2015   2016   2017   2018   2019   2020   2021   2022   2023   2024   2025   2026   2027   2028   2029   2030   2031   2032   2033   2034   2035   2036   2037   2038   2039   2040   2041   2042   2043   2044   2045   2046   2047   2048   2049   2050   2051   2052   2053   2054   2055   2056   2057   2058   2059   2060   2061   2062   2063   2064   2065   2066   2067   2068   2069   2070   2071   2072   2073   2074   2075   2076   2077   2078   2079   2080   2081   2082   2083   2084   2085   2086   2087   2088   2089   2090   2091   2092   2093   2094   2095   2096   2097   2098   2099   2100   2101   2102   2103   2104   2105   2106   2107   2108   2109   2110   2111   2112   2113   2114   2115   2116   2117   2118   2119   2120   2121   2122   2123   2124   2125   2126   2127   2128   2129   2130   2131   2132   2133   2134   2135   2136   2137   2138   2139   2140   2141   2142   2143   2144   2145   2146   2147   2148   2149   2150   2151   2152   2153   2154   2155   2156   2157   2158   2159   2160   2161   2162   2163   2164   2165   2166   2167   2168   2169   2170   2171   2172   2173   2174   2175   2176   2177   2178   2179   2180   2181   2182   2183   2184   2185   2186   2187   2188   2189   2190   2191   2192   2193   2194   2195   2196   2197   2198   2199   2200   2201   2202   2203   2204   2205   2206   2207   2208   2209   2210   2211   2212   2213   2214   2215   2216   2217   2218   2219   2220   2221   2222   2223   2224   2225   2226   2227   2228   2229   2230   2231   2232   2233   >>>  
 
     
...nové příspěvky
 Kvalita komerčních horoškol...
Hledal jsem potencionálno horoškolu pro dceru. Juknul jsem na web horolezecké školy Horosport Praha - fotogalerie z jejich lezení v Prachovských skalách 1.9. 2005 - http://klub.horosport.cz/ ram.php?strana=udalosti. Fotka číslo 3 a 17 mne vcelku zarazila. Jištění druholezce přes osmu ve štandu? Je to vůbec možné? Berou peníze a učí takovéto věci? Co když se nedejbože něco semele, co když druhý spadne do kyvadla a prosviští až na zem? Koho poženou k odpovědnosti? Jističe nebo instruktora, který učí takovéto věci? Připadá mi to velmi nezodpovědné a nekompetentní. Pokud by to učil Pepík od vedle svého kamaráda od piva, to by se dalo pochopit. Ale když to učí "profesionál", tak to je do nebe volající. Mít v takové "Horoškole" svou dceru a něco se ji stát tak by mne pak nejsíš na pár let zavřeli.
Poradíte mi KVALITNÍ horoškolu? Ale opravdu kvalitní... pokud vůbec existuje. Máte představu co všechno musí splnit jedinec, který si chce otevřít horoškolu, nebo to může udělat víceméně každý?

Děkuji Martin Raf
Martin Raf14:11:58 07.09.2005
odpovědět 
 Re: Kvalita komerčních horoškol...
Těžko soudit z těchto fotek. Klidně to mohl být výlet klubu/oddílu nesouvisející s učením. Když se jukneš třeba na fotky z tater (kurz horského lezení 2005) tak tam používají půlloďák...
cifra14:47:15 07.09.2005
odpovědět 
  Re: Kvalita komerčních horoškol...
Treba nam to pan Piskac tady objasni, i kdyz u nich skola a klub vicemene jedno jsou ;-).
Honza14:51:57 07.09.2005
odpovědět 
  Re: Kvalita komerčních horoškol...
No ja nevim, maji tam psano, ze to bylo prvni piskovcove lezeni tak lze usuzovat, ze to byli novacci a ze se tudiz teprve uci. Kazdopadne to je prece jedno - horoskola by na svem webu nemela mit metodicky nespravne fotky. Lidi se tam divaji jako na web horoskoly a treba usoudi, ze toto jisteni je spravne i kdyz opak je pravdou.
Petra19:48:06 07.09.2005
odpovědět 
   Re: Kvalita komerčních horoškol...
Petro to je trosku hovadina co pises.. Zaprve fotky neslouzej jako metodika ale plni funkci spolecenskou.. To znamena ze se muzes juknout jak ti to seklo a az prijdes nekam na skalu tak se ti budou smat ze si mela treba posranou helmu od ptaka:-)
A kdyz tak koukam na fotky tady, tak na kazde druhe je chlapek po lokty od maglajzu.... Fotky to neresej.. Nebo lezes podle nich? Vitisknes si chlapka na standu a na skale to motas podle fotky?? :-)
14:37:13 08.09.2005
odpovědět 
    Re: Kvalita komerčních horoškol...
Tak tahle odpoved smrdi ovocnym kerem , kdo ho zna, ten ho pozna...Ale zarazilo mne, ze fotky neplni funkci metodickou. Jo jo, takze horoskola muze nafotit cokoliv ze svych akci, dat to na web a tvarit se jakoby nic. Krome toho jeste nekdo bude tvrdit, ze se vzdycky jisti pullodakem...tady jasne vidite, jaky Horosport vlastne je a ze je lepsi se mu jako horoskole vyhnout.
19:18:07 08.09.2005
odpovědět 
     Re: Kvalita komerčních horoškol...
Vedle, "ovocnej kerik" :-) to teda nejsem... jen sem reagoval a zapomel jsem se podepsat..
radeck19:39:40 08.09.2005
odpovědět 
      Re: Kvalita komerčních horoškol...
Aha tak teda koukam, ze ovocnej kerik svym slohem nakazi kazdeho, kdo s nim sympatizuje. No jo, vrana k vrane seda.
07:44:33 09.09.2005
odpovědět 
    Re: Kvalita komerčních horoškol...
Jejda, ty jsi ale nebezpečnej magor.
Boban10:45:06 09.09.2005
odpovědět 
 Re: Kvalita komerčních horoškol...
Osma je cvaknuta ve smycce ktera jde teprve do kruhu... Nevim duvod. Nic mene ta horoskola je myslim dobra. Malo lidi ne jako stada po 20ti lidech na jednoho instruktora.
Jonak15:19:46 07.09.2005
odpovědět 
  Re: Kvalita komerčních horoškol...
Chlape, to bych te chtel videt jak bys chytil druholezce (osmu mas ve standu, jsi tam jak slecna, osma vicemene nad tebou) rekneme 80kilo, hodi ti tlamu a nasledne kyvadlo. Pokud to odnesou jen spalene prsty tak budiz dobre. Uz jsem to videl a reknu ti, ze to pekny pohled.
Kuba15:50:17 07.09.2005
odpovědět 
   Re: Kvalita komerčních horoškol...
Kubo, nenapsal jsem ze bych na tom jistil.... :-)
Jonak16:22:07 07.09.2005
odpovědět 
 Re: Kvalita komerčních horoškol...
A jak to ma byt spravne? Osma na sedaku? Nebo se divite te samotne osme? Predem diky za odpoved, teprve zacinam, takze kazda informace dobra.
zacatecnik16:11:11 07.09.2005
odpovědět 
  Re: Kvalita komerčních horoškol...
Divíme se té osmě. Na jištění druholezce se vůbec nesmí používat.
Tomáš16:23:44 07.09.2005
odpovědět 
   Re: Kvalita komerčních horoškol...
Kdyz si ji das na sedak, delsi odsedku a procvaknes lano do standu tak to je stejne jako kdyz s tim jistis prvaka. A je to stejny princip jako u kybliku, reverz, piu apod.
Pro zacatecnika: Prohledej si diskuze tady (pravda, moc to nefunguje, snad to provozovatele opravi).
Dalsi spousta materialu na samostudium je na sakal.stredozem.cz ...
cifra16:58:13 07.09.2005
odpovědět 
    Re: Kvalita komerčních horoškol...
http://www.petzl.com/ ProduitsServices/ D01D02%20HUITD01600-G_1.pdf
Tomas17:49:03 07.09.2005
odpovědět 
     Re: Kvalita komerčních horoškol...
Zajimave. V petzlove navodu (tvuj link) je namalovan na jisteni druholezce i prvolezce osmou presne ten zpusob co jsem popsal. Tak proc pises, ze se nesmi pouzivat ? :-)
cifra17:57:31 07.09.2005
odpovědět 
      Re: Kvalita komerčních horoškol...
Dival jsem se na ten navod od Petzla. Jo je tam jisteni druholezce pres osmu - ale vsimni si, ze z osmy vede lano nejdrive nahoru do dalsiho jisteni a az pak dolu k druholezci. Mrkni se na stranu 2 skoro uplne dole vpravo. Opet pokud ma osmu ve standu tak musi vest lano z ni pres naky dalsi vratny bod. Ale na te fotce 17 (http://klub.horosport.cz/ udalosti/prachov-01-09-2005/17.jpg) je presne to u ceho ma pan Petzl tu krasnou lebku...
Jose08:06:47 08.09.2005
odpovědět 
       Re: Kvalita komerčních horoškol...
Kurňa Jose, čti pořádně. Vždyť přesně to cifra psal, že když se ze štandu udělá vratný bod a jistíš přes osmu v sedáku, tak je to v pořádku.
Kočka08:35:36 08.09.2005
odpovědět 
        Re: Kvalita komerčních horoškol...
jj asi sem to jen proletel. omlouvam se :-)
10:58:43 08.09.2005
odpovědět 
       Re: Kvalita komerčních horoškol...
Je to trubka :-)
10:55:08 08.09.2005
odpovědět 
    Re: Kvalita komerčních horoškol...
K jisteni reverzem - pri jisteni druholezce se vyuziva jinak nez k jisteni prvolezce - a je samoblokujici :-)
Petra20:03:25 07.09.2005
odpovědět 
  Re: Kvalita komerčních horoškol...
Pro zacatecnika je dobre naucit se jistit polovicnim lodnim uzlem na HMS karabine - je to univerzalne pouzitelne jisteni. Vyfocenym zpusobem se osma opravdu nesmi pouzivat a nahore je lepsi mit cvaknute jisteni pres smycku (aspon kratkou) do standu a ne na tele.
Petra19:58:00 07.09.2005
odpovědět 
   Re: Kvalita komerčních horoškol...
Doporucujete teda polovicni lodni uzel na hms - v cem je tento zpusob tak dobry? Zasekne se lano "samo" v pripade padu lezce? Dik
zacatecnik07:53:57 08.09.2005
odpovědět 
    Re: Kvalita komerčních horoškol...
Ne nezasekne. Ale je to jeden z nejjistejsich zpusobu jisteni. Nedela mu problem chytnou pad prvolezce nad standem kdy nema zalozene ani prvni jisteni (na rozdil od reverza, kybliku apod...). Muzes pres nej dobirat druholezce - aniz bys musel resit vratny bod pro lano... atd atd. Pohledej na netu nakou metodiku. Treba na Sakalovi.
Jose08:15:25 08.09.2005
odpovědět 
 Re: Kvalita komerčních horoškol...
Martine, Martine, vzdyt vybirat si horoskolicku pro svou dcerku muzes prece dle libosti. Tahle se ti nelibi, muzes zkusit stesti jinde. To je vyhoda konkurence. Tvuj prispevek je takovy divny, nemohu se ubranit dojmu, ze utocis. Ale treba ani nejsi Martin, treba jsi nekdo od konkurence a chces hanit. Duvod se totiz vzdycky najde, ze jo? :o)
Ten kdo o tom taky neco vi...21:30:08 07.09.2005
odpovědět 
  Re: Kvalita komerčních horoškol...
Ikdyby to byl nekdo z konkurence vzdyt je to jedno. Jedna se o lidsky zivot a tim padem by na strankach nemely byt fotografie ktere nabadaji k nespravnemu jisteni. Potom nekde polezes a vidis se trepat lidi na druhem konci lana a dolezes na stand a vidis jak tam nekdo jisti timto zpusobem myslis si ze je to spravne? Ty je na tento zpusob upozornis a oni ti nato odpovi ja to tak videl na fotkach horoskoly. Co jim na tento argument odpovis? Nebo jsi jeden z tech u kterych se budes o ne jen bat a radsi polezes dal? To podle me neni spravne jednani. Na chyby se ma upozornovat aby se tento sport stal v urcite mire bezpecnejsim.
Tomáš22:31:54 07.09.2005
odpovědět 
  Re: Kvalita komerčních horoškol...
Treba "Ten kdo o tom taky neco vi" je uplne nekdo jiny, kdo to mo nevi zhola nic :-D a nebo "Ten kdo o tom kdysi mozna neco vedel". Hele napadat tady Martina - ze to mozna neni ani Martin a sam se nepodepsat - byt udajny Martin nezanechal po sobe ani mailovou adresu - je tez vcelku divne. Kdyz pises o konkurenci ze bys byl z te inkriminovane horoskoly? Treba ne, treba jsi jen rozhorcen Martinovym vrtalstvim.
Nicmene, nemyslite si, ze kdyby bylo vice takovych Martinu vrtalu ze bychom si moznych problemu zacali vice vsimat a uvedomovat si je a tak nemusely by byt?
Jose08:22:23 08.09.2005
odpovědět 
  Re: Kvalita komerčních horoškol...
tak teď už jsem zmatenej. je to on, neni to on? sloh by odpovídal, ale ne úplně, mimoto se zatím vždyky podepisoval, a asi by v rámci píárka okamžitě fotky smáznul. takže to spíš není on.

tedy, s duší této horoškoly se navzájem nijak moc zvlášť nemusíme, nicméně se ho musím asi zastat, není to zrovna jelito, které by vraždilo nicnetušící elévy.

nicméně zase obecně: dost mě vytáčí takové to dogmatické "amerikánské" takhle se to nesmí a takhle se to musí. hovnočilinikolivěk, může se. může se všechno, ale s různou úrovní pohodní, s různou úrovní bezpečnosti, nároků na pozornost, blbuvzdorností... teda jsem radši když mě jistí nějaký starý tlustý pardál přes rameno, než člověk, který nechápe určitou svobodu volby a jistí tím jediným správným způsobem "protože tak se to má". (to bychom mohli taky udělat zajímavou odbočku do oblasti první pomoci, kde v poslední době bují zhovadilé bazírování, jestli poměr vdechů ku stlačení hrudníku je správně 2:15 nebo 1:7.)

noale nakonec vlastně souhlas, pro pětačtyřicetikilové děvče je fakt vhodnější poloviční loďák, osma takto použitá je krajně nevhodná. ledč někdy... ale to už je (řečeno po zobanovsku lavinovitě metodicky) trošku advanced.
Lukas B.09:29:40 08.09.2005
odpovědět 
   Re: Kvalita komerčních horoškol...
Jo, ale tady se spíš jedná o to co "učí". Nechat si za kurz zaplatit deset táců a pak frekventantku nechat jistit takovým to způsobem a ještě se tím veřejně chlubit. Nedělám si iluze, že to není akce horoškoly, ale oddílu. Kdo chce u nich do oddílu, ten musí projít komerční horoškolou.
Vladimír09:44:08 08.09.2005
odpovědět 
   Re: Kvalita komerčních horoškol...
Vetsina piskaru jisti vzdycky takto. Netvrdim ze je to dobre, ale zkus to nekdy starymu pardalovi vysvetlit, ze ano.
rtz12:05:26 08.09.2005
odpovědět 
    Re: Kvalita komerčních horoškol...
Starsimu nic nevysvetlis, ale mlade by se to melo ucit tak jak to ma byt technika uz postoupila kapanek jinam.
12:29:39 08.09.2005
odpovědět 
    Re: Kvalita komerčních horoškol...
Starsimu nic nevysvetlis, ale mlade by se to melo ucit tak jak to ma byt technika uz postoupila kapanek jinam.
12:39:56 08.09.2005
odpovědět 
    Re: Kvalita komerčních horoškol...
Starsimu nic nevysvetlis, ale mlade by se to melo ucit tak jak to ma byt technika uz postoupila kapanek jinam.
13:24:08 08.09.2005
odpovědět 
   Re: Kvalita komerčních horoškol...
Jasne ze 2:15 nebo radsi vubec umele nedychat...
Ten, kdo zhovadile bazíruje11:27:04 09.09.2005
odpovědět 
  Re: Kvalita komerčních horoškol...
bych to taky na nej tipnul ;-)
Jose09:45:52 08.09.2005
odpovědět 
  Re: Kvalita komerčních horoškol...
No, ten kdo o tom něco ví, to je teda magor, hele můžu sehnat prima zapínáky barvy zelený, nechceš pár? Nejsem od konkurence:-).
Boban10:50:01 09.09.2005
odpovědět 
 Re: Kvalita komerčních horoškol...
Je vidět, že paní nebo slečna na fotce ještě nechytala např. pneumatiku :-). To by jí možná vycvičilo :-)) A vůbec, proč se od těchto metod upouští?
Belial08:26:14 08.09.2005
odpovědět 
  Re: Kvalita komerčních horoškol...
Chytani pneumatik je rozhodne dobra vec, ale v Horosportu to nedelaji, pry na to neni cas.
19:21:06 08.09.2005
odpovědět 
   Re: Kvalita komerčních horoškol...
V tom případě bych zavedl novou metodu - CHYTNI SI SVÉHO INSTRUKTORA. A byl by konec nekvalitních horoškol :-)))
Belial06:11:12 09.09.2005
odpovědět 
    Re: Kvalita komerčních horoškol...
To je sice dobry napad, jenomze problem je v tom, ze novacci nevi, co je spravne a co ne a mysli si, ze je to spravne, kdyz je to instruktor naucil a oni se nezabyvaji samostudiem.
07:47:05 09.09.2005
odpovědět 
 Re: Kvalita komerčních horoškol...
Trošku se to tu zvrhává jiným směrem.
Chtěl jsem se zeptat. Nebylo by lepší položit ty otázky přímo aktérům, tzn. poslat příspěvek prvně Petrovi Piskačovi a pak to případně zveřejnit ?
Špekulovat se tu může jak chce, ale stejně se nic nevyšpekuluje.
cifra09:58:50 08.09.2005
odpovědět 
  Re: Kvalita komerčních horoškol...
nebylo. to bychom se ochudili. to ještě bude kotel!

objeví se to na krkonošebeskydypříbramjáchymov s komentářem "nelegální horoškola vraždí neviňátka za peníze jejich tatínků", ovocný keř rozhořčeně čtyřistařádkově zareaguje (přičemž zmíní žalobu a opravdové kamarádství na laně) a fotky smázne, atatürk vyrukuje s uloženou kopií této stránky a pak se všichni pohádáme o autorských právech.

o tohle že bychom se měli připravit? hovnočilinikolivěk! johohóóó!
Lukas B.10:09:00 08.09.2005
odpovědět 
   Re: Kvalita komerčních horoškol...
No a jeste by se do toho mlohl vlozit Zoban... :-D
10:27:50 08.09.2005
odpovědět 
    Re: Kvalita komerčních horoškol...
Jejda lidičky, to je ale zmatek.
Ta Vaše diskuse se zvrtla natolik, že coby "začátečník" ( mimochodem Horosportu a hrdě se k tomu hlásím) jsem nějak přestala chápat co se nesmí, co se smí, co není doporučeno a co že to vlastně doporučeno je:-)
Myslím, že konkurence je natolik velká ( sama jsem hledáním prošla a vím o čem mluvím), že si může jedinec vybrat dle libosti a vlastních předtav.
Liška
Liška11:01:51 08.09.2005
odpovědět 
     Re: Kvalita komerčních horoškol...
...zatím...
11:09:51 08.09.2005
odpovědět 
     Re: Kvalita komerčních horoškol...
Nevim jestli mas byt naco hrda ta skola no nevim. Osobne jsem vni nebyl ale znam par lidi a nic moc. Arogantni ucitel a to ja nerad.
Ten kdo o tom taky neco vi a neco zna11:10:43 08.09.2005
odpovědět 
      Re: Kvalita komerčních horoškol...
jak můžeš soudit něco cos nezažil?
Jak se říká 100 lidí, 100 chutí
Liška11:14:57 08.09.2005
odpovědět 
       Re: Kvalita komerčních horoškol...
Ja bych uz soudil jen podle fotek. A kdyz uz to vyrobce zakazuje a presto se takoveto fotky objevi na netu tak promin, ale to uz o necem vypovida. Nebo zeby nova metoda? Uceni pomoci odstrasujicich pripadu? Ale to asi moc lezcu nezbude.
Martin11:46:27 08.09.2005
odpovědět 
      Re: Kvalita komerčních horoškol...
A proc se nepodepises? takhle je to jako u nas na vsi: jedna pani povidala, ze...
Rony11:20:18 08.09.2005
odpovědět 
     Re: Kvalita komerčních horoškol...
A co se týká výše kurzovného o které se někdo zmiňoval....
opravdu si to za ty peníze užíváme.Nevím jak to chodí v jiných horoškolách ale my se učíme, učíme,učíme (neboť opakování je matka moudrosti a kritéria jsou zde přísná) a lezeme, lezeme a lezeme....
Liška11:13:59 08.09.2005
odpovědět 
      Re: Kvalita komerčních horoškol...
ach ten sloh. cosi připomíná. existuje-li skutečně rezavá psovitá šelma, nebo se jedná o maskovaný ovocný keř? či snad nákaza osobitým způsobem psaného projevu?
Lukas B.11:23:24 08.09.2005
odpovědět 
       Re: Kvalita komerčních horoškol...
máš chuť se šelmou na toto téma diskutovat, pozor Ať te nepokouše. Je neuvěřitelné, jak jsou lidi podezíraví a nedůvěřiví
Liška11:28:44 08.09.2005
odpovědět 
        Re: Kvalita komerčních horoškol...
Nejsu paranoik, ale to neznamená, že po mě nejdou. Beztak žádná Liška neexistuje a je to ON, MÉHO SRDCE ŠAMPIÓN. Já totiž viděl lišku naposledy v jizerských hvozdech a ta vypadala vcelku negramotně.
11:38:38 08.09.2005
odpovědět 
         Re: Kvalita komerčních horoškol...
Nooooooooooo, nechci si fandit, ale vzhledem k tomu, že jisté základní vzdělání mám, negramotná asi nebudu
reli@medicon.cz
Liška11:51:28 08.09.2005
odpovědět 
          Re: Kvalita komerčních horoškol...
Předpokládám víš o tom, že si sem prakticky dodala jméno, příjmení, pracovní zařazení, vystudovanou školu... :-)
jk12:26:53 08.09.2005
odpovědět 
           Re: Kvalita komerčních horoškol...
Dodávám to lidem několikrát za den, tak mě to nechává v klidu
12:34:21 08.09.2005
odpovědět 
            Re: Kvalita komerčních horoškol...
virtuální detektivní kancelář se omlouvá za zpochybnění reálné existence zrzavé psovité šelmy. pavilón S, nemýlím-li se. téhápéčko.
Lukas B.13:08:15 08.09.2005
odpovědět 
             Re: Kvalita komerčních horoškol...
co to je za funkci administrator na thp ? neco jako manager pres berle ?
cifra13:21:35 08.09.2005
odpovědět 
              Re: Kvalita komerčních horoškol...
téhápéčko se technicko-hospodářský pracovník, tedy od účetní po specialistu na jaderný reaktor. z privilegia dvou mejlů soudím, že se matlá s počitadlama a nebastlí berle. tedy v podstatě parazit. chachacháááá!
Lukas B.13:28:57 08.09.2005
odpovědět 
               Re: Kvalita komerčních horoškol...
DISKUSE TÝKAJÍCÍ SE LEZENÍ HODNÁ NEVYZRÁLÝCH JEDINCŮ....
14:10:01 08.09.2005
odpovědět 
                Re: Kvalita komerčních horoškol...
taky mám pocit, že budu muset změnit názor na některé lezce a lezkyně. jestli teda tidle vůbec lezou a jen o tom nekrafou
14:17:41 08.09.2005
odpovědět 
                 Re: Kvalita komerčních horoškol...
souhlas s tebou. Bojim se, az nektere z techto diskutujicich potkam ve skalach nebo nekde na horach.
Lucie10:39:11 09.09.2005
odpovědět 
               Re: Kvalita komerčních horoškol...
bingo, trefa do černého!!
berličky na transplantovaná játra a ledviny.
kdybyste byli chytrý tak jak si připadáte humorný tak to víte.fakt jsem si myslela, že diskuse na lezci slouží k něčemu jinému, smysluplnějšímu.zklamání....
takže jeden osobní závazek. už nikdy více.
Liška
14:41:07 08.09.2005
odpovědět 
                Re: Kvalita komerčních horoškol...
Nesmis si to tolik brat. Vsichni tu jsme trubky, moc kecame a malo lezem. Navic nejake to odlehceni vaznych debat typu, jestli to a to jisto je spravne a metodicke, ci mg. ano ne obcas neuskodi. A s tim adminem to byl vazny dotaz. Fakt me zajima co ta funkce obnasi (pokud to neni pc):-)
A pokud se chces do nekoho trefit, najdi si muj email prozen to vyhledavaci a to se teprva nasmejes :-)
cifra14:59:03 08.09.2005
odpovědět 
                 Re: Kvalita komerčních horoškol...
no jak bych to nazvala aby to vyznělo dobře:-)
materiálně technické zabezpečení klinik
od chlopní až po umělé srdce.
15:09:07 08.09.2005
odpovědět 
                  Re: Kvalita komerčních horoškol...
jo a ještě dodatek. to je možná ten problém některých diskutujících. MY narozdíl od nich lezem!!!!!!
15:10:52 08.09.2005
odpovědět 
                Re: Kvalita komerčních horoškol...
si to tak neber. dyť já sem taky téhápéčko.
Lukas B.15:02:23 08.09.2005
odpovědět 
                 Re: Kvalita komerčních horoškol...
Dalsi manager pres berle :-)
cifra09:34:53 09.09.2005
odpovědět 
       Re: Kvalita komerčních horoškol...
bud ovocny ker nebo jeho nakaza, to je jiste
19:32:38 08.09.2005
odpovědět 
      Re: Kvalita komerčních horoškol...
Promin ale nezlob se na mne, ale kdyz se neco ucim tak se to chci naucit dobre a ne ze se budu ucit kraviny, ktere budu opakovat dokola dokud se nekdo nezabije. To bych v dobre horoskole necekal. Byt tebou tak si prectu knizku od Pita Schuberta.
Martin11:24:07 08.09.2005
odpovědět 
      Re: Kvalita komerčních horoškol...
Liško, opakování NENÍ matka MOUDROSTI. Opakování je matka STUDIA! (Repetitio est mater studiorum.)
C.Smith09:46:16 09.09.2005
odpovědět 
     Re: Kvalita komerčních horoškol...
No to jsem zvedava, jak dlouho se jeste budes k tomu hrde hlasit ;-) Cim to je, ze spousta lidi se k tomu hrde hlasi jenom pul roku? ;-)
19:25:50 08.09.2005
odpovědět 
   Re: Kvalita komerčních horoškol...
no fidis. to jsem si neuvedomil, ja naivka. Se nam to tu pekne rozjizdi ...
cifra10:53:08 08.09.2005
odpovědět 
    Jeste tu chybi maglajz
jeste jsme tu ale nemeli debatu o maglajzu :o)
10:58:26 08.09.2005
odpovědět 
     Re: Jeste tu chybi maglajz
Tu sem netahej ta je jinde :)
Tomas11:15:30 08.09.2005
odpovědět 
   Re: Kvalita komerčních horoškol...
Jo, tohle by chtelo na hlavni stranu. Mago se zacina koncit a tohle by nejakou tu stovku mohlo take hodit.
I kdyz tady, az z te x-te odpovedi budou ty nudle to ma taky sve kouzlo.
Clovek zacinajici lezt by me byt predevsim neduverivy. K jisteni, ktere potka, k radcum, ktere potka, k tomu co vidi na fotkach i k instruktorum.
Haf Haf!!!
jan pus11:20:34 08.09.2005
odpovědět 
    Re: Kvalita komerčních horoškol...
S tím souhlasím, já měla na mysli spíš identitu píšících.Když se podepíšu Liška tak jsem Liška.
Liška11:32:18 08.09.2005
odpovědět 
     Re: Kvalita komerčních horoškol...
A navic odpovidas na neco jineho, ale to se nedivim, bo tu v tom je takovy chaos ...
Hele, kdyz uz se tu vyskytuje takove zvire, ze skoly horske narcene. Co kdyby to zvire popichlo ovocne sady a kere aby odpovedeli narikajicimu panovi a jinym na jeho/jejich otazky ...
:-)
cifra11:44:03 08.09.2005
odpovědět 
      Re: Kvalita komerčních horoškol...
ach ta cestin. to je hruza. :-(
cifra11:45:52 08.09.2005
odpovědět 
      Re: Kvalita komerčních horoškol...
Jo toby docela bodlo :)
Martin11:49:15 08.09.2005
odpovědět 
       Re: Kvalita komerčních horoškol...
Tak to bych nechala na něm.
Liška11:53:17 08.09.2005
odpovědět 
        Re: Kvalita komerčních horoškol...
Liška liška to mi něco připomíná. No nic musím jít naočkovat divou zvěř.
12:04:26 08.09.2005
odpovědět 
        Re: Kvalita komerčních horoškol...
Ja se divim, ze uz se ovocny kerik neozval a nezacina tady rozebirat i a y :), ale to asi prijde :)
Michal12:27:48 08.09.2005
odpovědět 
         Re: Kvalita komerčních horoškol...
Tak:-) No co se tyka me tak lezu tri roky a rok a pul lezu s Rybizem v Horosportu. A jak psala Liska (jinak zdravim) tak jsem naprosto spokojen. Myslim ze skolu ma vybornou.
Jeste dodam ze se u nas jisti vyhradne pres pullodak. Fotku nekometuju, nebyl jsem tam a ani mi to neprislusi. Lezbam zdar
radeck13:10:13 08.09.2005
odpovědět 
          Re: Kvalita komerčních horoškol...
Vyhradne pres pullodak, ale na te fotce mi to jako pullodak nepripadne. Asi mam spatnou predstavu otom jak vlastne vypada :)
Martin13:26:11 08.09.2005
odpovědět 
           Re: Kvalita komerčních horoškol...
Jak sem psal Martine, fotku nekomentuji..
radeck14:24:51 08.09.2005
odpovědět 
            Re: Kvalita komerčních horoškol...
A není to pokus o půlloďák na osmě? Jenom tou osmou zapomněli prolízt...
JH08:49:10 09.09.2005
odpovědět 
          Re: Kvalita komerčních horoškol...
To je zajimave "vyhradne pres pullodak" a "fotku nekomentuju"...jevi se mi to jako docela protikladne.
Petra19:13:41 08.09.2005
odpovědět 
           Re: Kvalita komerčních horoškol...
preber si to jak chces..
radeck19:35:54 08.09.2005
odpovědět 
            Re: Kvalita komerčních horoškol...
Dokonala nakaza ovocnym kerem - proste si protirecis. Trofam si tvrdit, ze ovocneho kerika znam celkem dobre a vim, o cem mluvim.
07:52:36 09.09.2005
odpovědět 
             Re: Kvalita komerčních horoškol...
A proc se nepodepises jmenem? Bojis se snad neceho? Chapou, ale je to pokrytectvi, takze jsi pokrytec :o)
Kendy10:51:59 09.09.2005
odpovědět 
            Re: Kvalita komerčních horoškol...
No tak tohle je fakt bizzzzzare, člověče, dyť ty si normálně kálíš do pusy!!!
Boban10:59:31 09.09.2005
odpovědět 
   Re: Kvalita komerčních horoškol...
Vypada to, ze ovocneho kere uz trosku znas ;-)
19:23:06 08.09.2005
odpovědět 
    Re: Kvalita komerčních horoškol...
Drazí horolezci,jsem jedna z těch,kteří se k horoškole Horosport hlásí a též hrdě a budu se k ní hrdě hlásit nejen za půl roku,ale i za spoustu dalších let.Tím si buďte jisti!...Soudit horoškolu podle jedný fotky to je dost absurdní.Kdo z vás Horosport zná?Kdo z vás zná P.Piskače osobně a kdo z vás co ví o výuce v Horosportu?Nikdo nic-šít tady do někoho když ani neznám okolnosti...to je ubohý.Několik lidí do Horosportu přišlo z horoškol jinych-dostali možnost porovnat a zůstali.Co k tomu říct?Jen to,že jedna,nebo dvě fotky vůbec nic neříkají o tom,jaká horoškola je či neni.Také těžce pochybuji o tom,že by se laik snažil jistit či se navazovat dle fotky-to mi příjde jako neskutečná blbost.
Kaida00:11:06 09.09.2005
odpovědět 
     Re: Kvalita komerčních horoškol...
Fotkou se mohou inspirovat ti, kteří lezou s mg pětky na rybu a chtějí být in :-)
Keida07:51:17 09.09.2005
odpovědět 
      Re: Kvalita komerčních horoškol...
Ano ano, pekne na rybu a s magem na prdeli, a lanem hoblovat primo kruh. Jedine takhle je to spravne! To je potom fajne jak cyp.
Jose08:40:43 09.09.2005
odpovědět 
       Re: Kvalita komerčních horoškol...
a jak to souvisi s tou fotko, exote?
Jsi mimo misu. Sorry
Roni09:31:28 09.09.2005
odpovědět 
        Re: Kvalita komerčních horoškol...
Hlupaku, poznas ironii?
10:10:20 09.09.2005
odpovědět 
         Re: Kvalita komerčních horoškol...
hlupak jsi ty. ten Jose tady matla nejdrive o jisteni pak tu cunu nezavre ani s takovyma kravinama, ktery nesouvisi s veci. Howgh!
Roni10:36:35 09.09.2005
odpovědět 
          Re: Kvalita komerčních horoškol...
Mily Roni, mimo prispevku tykajici se jisteni tu mam pouze dva nebo tri, a pak nake reakce tykajici se Tveho napadani. Nevim o co Ti jde. Pripomina mi to trochu to o te potrefene huse. Znas me? Jestli ne, tak nevim co proti me mas.
Mej se pekne.
Jose10:45:41 09.09.2005
odpovědět 
     Re: Kvalita komerčních horoškol...
To je zvláštní, že ti co Horosport a Piskače chrání mají stejný sloh, jak již naznačoval LukášB ;-). Holt v Horosportu je Kult Osobnosti, nebo Ovocný Keř nakazil své "chrániče" stejným slohem. Pana Piskače znám - bohužel. "Báječná" je ta jeho sebechvála, arogance... Škoda, že vy co ho tak bráníte nemáte možnost profesionalitu porovnat s jinými horoškolami. Ale jsem přesvědčena, že na to přijdete sami. Já na něj z počátku také nedala dopustit, ale po roce se vše změnilo.
Zuzik08:04:14 09.09.2005
odpovědět 
      Re: Nezavisly pohled...
Mily Zuziku, s Petrem Piskacem se znam uz par roku. I ja do jeho Horoskoly chodim, a jsem tomu vazne rad. Zazil jsem osobne dve horoskoly a v Horosportu jsem konecne nasel to, co se mi libi - furt se leze, propracovany system vyuky teorie i lezeni - proste nema chybu! Za sve penize dostavam to, pro co jsem si prisel. Rybiz nikomu nic neda zadarmo, u nej se proste holt musi makat (v kurzu predtim, jez jsem delal, se makat moc nemuselo a to mi vadilo :o( Jestli se tu pod falesnymi jmeny ukazuji ti, ktere ani ja - dlouholety Horosportak neznam napr. tento Zuzik - a kritizuji, pak je to jen a jen z tech duvodu, o kterych jsme vyse psal: mysleli si, ze vse jde nejak osidit, ze nejak to proste dopadne. Bohuzel u Rybize ne. Nikomu neda nic zadarmo, ja sam jsem na jeho kurz cekal v poradniku trictvrte roku. Ale pockal jsem si, protoze jsme mel dobre reference. i ja tuto diskusi vnimam jako vyrizovani osobnich uctu tech nespokojencu, kteri si holt mysleli, ze kdyz maji penize, pojede se po jejich. Rybiz to vede dobre, ma dost velke zkusenosti a jistotu, leze uz 18 roku, neni to zadny hazarder. Kdo s nim nekde byl, potvrdi vam totez. Lezbe zdar!
Na tom prece vubec nezalezi!09:56:53 09.09.2005
odpovědět 
       Re: Nezavisly pohled...
Souhlasim, delal jsem v Horosportu kurz na stene - ted uz po studiich ale bydlim zpet v Brne - vzpominka na kurz je jedna z mych nejlepsich. Myslim, ze Petra disktujici neznaji, takze tezko mohou soudit - presto jim to jde bajecne. Osobni pristup byl tehdy na miste a tak jestli tohle prectes Rybizi, tak dik za vsechno! A propos tem co z Petra delaji arogantniho cloveka: aroganci to nazyvaji pouze ti, kteri pokazde misto toho, aby hledali chyby u sebe, hledaji je spise u jinych. tak uz to ale u tech slabsich byva. Politujme je.
Tak Rybiz: berg heil! Drzim palce, at te tady nesezerou.
Ondřej z Brna10:33:07 09.09.2005
odpovědět 
     Re: Kvalita komerčních horoškol...
Mila Kaido, jak muzes ted tak jiste tvrdit, ze se k Horosportu budes hrde hlasit i za spoustu let? Znam pana Piskace docela dobre. Vim, o cem tady lide, kteri ho znaji take, mluvi. Ano, do Horosportu prichazi spousta lidi, kteri jsou treba urcitou dobu spokojeni. Otazka je, jak dlouho ta doba trva. Ale znam taky spoustu lidi, kteri nespokojene odchazeji. Take po ruzne dlouhe dobe. Podle fotky se treba zacatecnik ucit nebude. Ale muze to byt trosku pokrocilejsi zacatecnik, ktery nema vyhraneny nazor ohledne jisteni, jeste nezna vsechny mozne a nemozne metody a nevi co je spravne. Koukne na fotku a ta ho utvrdi (protoze to tak dela Horoskola), ze je to spravne. Dalsim rozporem je to, co mi rikaval pan Piskac. Nekolikrat jsem mu jisteni pres osmu vycitala - rekl mi, ze vi, ze se to nema, ale ze je zvykly ji jistit a ze u nej v horoskole "mysaci" jisti zasadne pres pullodak. Tak teda nevim, jestli je pisek nejaka vyjimka. Proste dalsi vec, ktera me utvrdila v tom, ze pan Piskac nekdy neco rekne a pak dela uplne neco jineho.
Zdenka08:05:56 09.09.2005
odpovědět 
      Re: Kvalita komerčních horoškol...
Tak stejny sloh jo:-)))))Nakažení chrániči?:-)))))Myslim,že tu mluvíme každy sám za sebe a nakaženi rozhodně nejsme-už vůbec ne stejným slohem,jak se některým z vás tady zdá.Je hezké,že znáte lidi,kteří odešli nespokojeni,ale opět se ptám:Znáte okolnosti?Vlastně ano,ale jen ze strany nespokojenych lezců.Ze strany P.Piskače nikoliv,hádám.No opět dost málo na to soudit.Stále jste mě nepřesvědčili:-)A ovlivu te fotky teprve ne.A arogance?:-))))))Aha...určitě si na něj dám pozor...slibuju:-)
Kaida09:16:05 09.09.2005
odpovědět 
       Re: Kvalita komerčních horoškol...
je toj jen můj pocit, nebo se to zvrtlo z řešení jakéhosi technického problému na vyřizování osobních účtu?na plivaní špíny na někoho koho vlastně ve vědšině případů ani neznám , ale slyšel jsem?
Národe, kam to spěješ
09:32:43 09.09.2005
odpovědět 
        Re: Kvalita komerčních horoškol...
No to mas pravdu, z nekterych prispevku to tak opravdu vypada. Je to skoda, ze se to deje tady na lezci... ...ale at prvni hodi kamenem... Myslim, ze by ses Petre k problemu s fotkou mohl vyjadrit :-) - treba to pak tady utichne. Jinak horam zdar.
P.
Jose09:41:48 09.09.2005
odpovědět 
         Re: Kvalita komerčních horoškol...
Hm, Jose (je-li to tvoje skutecne (jmeno/nick) se zastanu toho Petra a zeptam se te, proc by na tu fotku mel nejak reagovat? Je to snad politik, placeny z nasich dani? Kdyz tu diskuzi projedu vidim ta sama jmena. ze by psi lacnici po krvi? Vypada to tak. nechtel bych te potkat ve skalach.
Roni10:01:05 09.09.2005
odpovědět 
          Re: Kvalita komerčních horoškol...
ach jo, Roni (je-li to Tve prave jmeno/nick) nevim podle ceho soudis exote (jak jsi napsal). Jen by mne zajimal nazor primo od zdroje. Nic vic, nic min. Lacni po krvi? Mam pocit, ze ve svych prispevcich jsem nenapadl ani poustni mys, takze se prosim zklidni.
Jose10:09:56 09.09.2005
odpovědět 
          Re: Kvalita komerčních horoškol...
Nejde o odpoved na fotku. Jde o odpoved na puvodni dotaz. A prave ze neni politik placeny z nasich dani, ale je podnikatel (paklize ho "skolicka" zivi - nevim, pouze spekulace) a jako takovy by si mel chranit sve prijmy. Jednou z tech ochran je rozptyleni pomluv, nejasnosti apod. Jinymi slovy Image. Jmeno firmy.
Co udela clovek hledajici horoskolu ? Pusti google a bude googlit "horoskola" a vypadne na nej todle. Je to dobre nebo spatne ? nevim. to posoudi velecteny p.t. zakaznik.
10:13:35 09.09.2005
odpovědět 
           Re: Kvalita komerčních horoškol...
Pak bys to fakt mel nechat na tom zakaznikovi.
Kdo nic nedela nic nezkazi. Precti si tu diskuzi - ten "zakaznik" si uz obrazek udela sam. Ale ne o te fotce ci te horoskole. Udela si ji o tech "psech, lacnicich po krvi" :o) Jak uz to tady nekdo psal prede mnó a s cimz naprosto sohlasim.
Karel10:18:08 09.09.2005
odpovědět 
         Re: Kvalita komerčních horoškol...
Sloh věru krásný se mi zdá! Nenenchte si ho přátelé brát! A co jiného doba tato, tolik, žel hrubá a vulgární, potřebuje, nežli to přátelství na laně, vlahé pohledy a stavovskou, oddílovou, školní hrdost!
Nějaká vosma na štandu je k tomu teda vohovně, říkám!!!
jan pus10:11:28 09.09.2005
odpovědět 
         Re: Kvalita komerčních horoškol...
Jooo,to co se ale dějě mezi lezci za to mužou opět jen a jen lezci...jaký si to uděláš takový to máš,aneb hrábněme si všichni do svědomí.
Kaida10:11:41 09.09.2005
odpovědět 
      Re: Kvalita komerčních horoškol...
nehodnot Rybize, az dolezes to co on, muzes.... Debata je o jeho skole. A tu ma dobrou.
radeck14:25:18 09.09.2005
odpovědět 
 Re: Kvalita komerčních horoškol... - k veci
Muzu doporucit horoskolu Alpinu IV http://www.alpin.wz.cz/
Ondřej10:01:49 09.09.2005
odpovědět 
  Re: Kvalita komerčních horoškol... - k veci
Taky je dobrá horoškola na Ruzyni.
11:10:34 09.09.2005
odpovědět 
   Re: Kvalita komerčních horoškol... - k veci
V tom vězení? Jsem nevěděl, aby jim Keřík náhodou třeba nemusel dělat konku:-)
Boban11:16:41 09.09.2005
odpovědět 
   Re: Kvalita komerčních horoškol... - k veci
tak tomu teda bych rozhodne horoskola nerikal..
14:16:43 09.09.2005
odpovědět 
  Re: Kvalita komerčních horoškol... - k veci
No tak tohle je nádherná diskuze. Arogantní, nearogantní, podvodník a lhář. Co na Ovoce ještě vytáhnem? Není to Kulínský, nebo nekrade? Pod krásnou záminkou ukaž, já ti narovnám to voko u sedáku, nepohladí frekventantku po zadečku? To je spiknutí proti špatně se trhajícímu Ovoci! Ale je to fakt komplot. Vypadá to, že jména Ronin, Radeck a Liška Vulpes pocházejí z jednoho kompu a José, Martin z dalšího? Neee, to je nemožnééé, znáte ten vtip o té vnučce co ji znásilnil kozel? No, tak kde je to Ovoce, protože až se do toho Ono pustí, to teprve bu de šťáva. Jen do toho, konečně správná diskuze jako ne jiných serverech. Už to vypadalo, že se na Lezci jen nudně řeší jaké lano, kde co kdy kdo vylezl a byl atd.
Myšák11:11:09 09.09.2005
odpovědět 
   Re: Kvalita komerčních horoškol... - k veci
Zatim je to komplot, az tu bude i rybiz, bude kompot.
jan pus11:30:33 09.09.2005
odpovědět 
    Re: Kvalita komerčních horoškol... - k veci
:-)
Kdyby jste radeji lezly.. Je to tady furt stejny.. Jste v 80procentech vymasteny hovada. Umite hovno, v 5tkach prasite... Hlavne ze jste horolezci...
13:44:58 09.09.2005
odpovědět 

Reklama:
 Foto dne:

?
 Databáze cest:
Všechny cesty (174356)
Top cesty v ČR
Top bouldery v ČR
Nejnovější cesty:
Tremola 7B Gottardo
Tremola 7B Gottardo
Amores Perros 8A+ Borzęta
Zhmotnění 7B+ Skalka Ve Skalce
Stará Cesta 1 Rokytnice Nad Jizerou
Nově komentované:
Jahodová Dřeň Xc Bezděčín
Jahodová Dřeň Xc Bezděčín
Gang Bang 6a+ Margalef
Čtyřnohý Kamarád Arik Xb Bezděčín
Jahodová Dřeň Xc Bezděčín

 Nově v diskusi:
Re: Training protokol 7b - 8a | Re: Training protokol 7b -&amp;amp;gt; 8a | Re: Training protokol 7b - 8a | Re: Training protokol 7b -&amp;amp;gt; 8a | Re: Training protokol 7b -&amp;gt; 8a | Training protokol 7b -&amp;gt; 8a | Re: Training protokol 7b -&gt; 8a | Re: Training protokol 7b - 8a | Re: Training protokol 7b - 8a | Re: Training protokol 7b - 8a |

 Nové komentáře:
Krasa prirody | Krasa prirody | Re: A co na to Martan | Re: Síla | Re: Síla | Re: Síla | Re: Síla | Re: Síla | Re: Síla | Re: Kurz |

 Kde to vře:
Komentované návrhy usnesení pro Valnou hromadu ČHS (82)
Adam Ondra a Ela Adamovská k přípravě na olympijskou kvalifikaci (43)
Lezení na 2 významých stěnách v Srbsku u Berouna zřejmě skončí (43)
20. ročník Petrohradského padání (17)
Valná hromada ČHS 2024 (12)
Film Adama Ondry o Bon Voyage 9a po vlastním jištění (E12) (7)
Brazílie - Rio de Janiero - březen/duben (5)
EPM v bouldrech Curno, Itálie (5)
Vzdělávání – cesta k úspěchu (5)
Foto Máry Holečka ze Sura Peaku na titulce The Alpine Journal (4)

 Nově v inzerci:
Skály kolem Prahy | Bouldermatka | Gore-Texka Mammut | Gore-Texka Mammut | Péřový svetr North Face za 800,- | Apartmán v Tisé | Nové lano Tendon Master PRO 9.2 CS 80m | Ostravsko | LS Miura 42 | Friendy |

 Anketa:
Jaký je váš názor na dodržování lezeckých pravidel?
 Plně je respektuji 
 463 
 Většinou respektuji, záleží na konkrétní situaci 
 462 
 Mám s tím problém, ale občas ano 
 507 
 Nezajímá mě to, lezu podle svého. 
 459 

 Návody:
Jak psát na lezce ...
Lezecké mapy

 Partneři:
Treking.cz
Hledáte si pěkné ubytování v ČR na Váš výlet či dovolenou? Vyberte si na webu MegaUbytko.cz v sekci chaty a chalupy pronájem. Pokud plánujete cestovat na Slovensko a potřebujete ubytovanie na Slovensku, ty nejlepší ubytovací zařízení, chaty, chalupy, roubenky naleznete na stránce chaty na prenájom.

 lezec  diskuse  ankety  odkazy  průvodce  fotky  video  *rss*  ochrana osobních údajů       ceník reklamy Energy Cloud   NetPro systems, s.r.o.